Vítejte :-)

LazyBear1@seznam.cz
 
PříjemPříjem  GalleryGallery  FAQFAQ  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  Přihlášení  

Share | 
 

 Brent Crude oil

Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next
AutorZpráva
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 9:11 am

Opět pohled na ropu z dílny Godmode.Při proražení pod 83USD predikují 78,4USD.Střednědobě pokud se zadaří manipulovat cenou predikují cenu 95USD a dále 100-105USD za barel.Takže jako obvykle,pokud nebude pršet,nezmoknem.Spread mezi WTI a Brentem by se měl vracet na obvyklou hodnotu okolo 1 dolaru ve prospěch WTI,ale jakým způsobem to je otázka.

Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 5:35 pm

NEW YORK (MarketWatch) -- Crude-oil futures rallied immediately after the Energy Department reported a 5.3 million barrel drop in crude supplies for the week ending Oct. 19. Crude oil for December delivery surged $1.51 at $86.78 a barrel on the New York Mercantile Exchange. Total motor gasoline inventories decreased by 2 million barrels in the latest week, while distillate supplies fell by 1.8 million barrels, the Energy Department said. After the data, November reformulated gasoline rallied 4.36 cents, or 2%, at $2.1525 a gallon on Nymex. November heating oil gained 5.01 cents, or 2%, at $2.35 a gallon.

Tak teď ještě víkend v Turecku s příchutí střelného prachu a máme to na 90USD.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
lynxsharpeye
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 737
Localisation : Ostrava
Registration date : 03. 09. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 6:02 pm

Radek napsal:
Tak teď ještě víkend v Turecku s příchutí střelného prachu a máme to na 90USD.

Ahoj Radku, pokud jsem to dobre pochopil, tak jsi mel short nekde kolem techto urovnich (nebo nize?). Uz jsi venku? Pokud by se trajektorie smerem vzhuru potvrdila, na jakych urovnich bys opet nasadil short? Ja se na short necitim pod 94-95 USD. I kdyz, pokud FED nesnizi sazby, tak by to mohlo taky pekne hupsnout dolu.

:-)

_________________
O ROTA FORTUNAE ROTA MOBILIS
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 6:15 pm

lynxsharpeye napsal:
Radek napsal:
Tak teď ještě víkend v Turecku s příchutí střelného prachu a máme to na 90USD.

Ahoj Radku, pokud jsem to dobre pochopil, tak jsi mel short nekde kolem techto urovnich (nebo nize?). Uz jsi venku? Pokud by se trajektorie smerem vzhuru potvrdila, na jakych urovnich bys opet nasadil short? Ja se na short necitim pod 94-95 USD. I kdyz, pokud FED nesnizi sazby, tak by to mohlo taky pekne hupsnout dolu.

:-)

Ahoj ja jsem venku už 1den využil jsem padu pod 85USD.

A přece jen za současné situace čekat na zpravy o stavu zásob je poněkud ošemetné.

Cenu na které pujdu short ti neřeknu žádna neexistuje musim vidět grafy před tím než se rozhodnu ale dneska ani tento týden to asi už nebude.

Nejraději bych viděl tuto situaci nějakou chvilku ještě nahoru s tím že ani nemusí být high-high tím se vytvoří silná resistence od které se to odrazi dolu tentokrat již definitivně pod 80USD.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 6:55 pm

Ropa by nyní již nemusela jít up pokud nenastane geopolitický problém,horké peníze již jsou hůře dostupné,akcie jdou down,spekulativnímu kapitálu se snižují hodnoty portofolii,horší dostupnost úvěru,již je cítit opatrnost jíti v ropě long,(špatná sezona-prognoza teplé zimy),volume up nízké,stav zásob je již dnes nevypovídající údaj(myslím si,že nezahrnuje zásoby ethanolu)jen mediální zdůvodnění,když není známo komu ropa patří tak je to údaj k ničemu.Např.velké finanční domy si pronajímaly zásobníky s ropou také,nejenom producenti,porovnání s minulostí zásob je tedy jen možným spouštěčem,ale jako fundament. údaj je to slabý.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 24, 2007 7:11 pm

pepab napsal:
Ropa by nyní již nemusela jít up

To se brzo ukáže uvidíme jaký bude závěr obchodování.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 25, 2007 12:12 am

Radek napsal:
U.S. crude-oil stockpiles in the week ended Oct. 19 were 5 percent higher than the five-year average for the period, the department said. A week earlier supplies were 7.8 percent higher than the five-year average.

Nechápu. proč taková panika z poklesu zásob, když se jedná o pokles z nadprůměrné úrovně na nadprůměrnou úroveň. Já bych při současných cenách taky raději spotřebovával dříve (levněji) nakoupené zásoby, než zvyšoval nadprůměrné zásoby za nekřesťanské (vlastně muslimské lol ) ceny.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 25, 2007 12:26 am

Rumor is circulating that the Fed will do a 50bps discount rate cut, což by opět zpřístupnilo úvěry,spekulativní peníze již hledají opět zisk,tj. ta otočka v akciích a závěrečné posílení některých komodit.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 25, 2007 9:27 pm

Tak 90 USD padlo zítra stabilizace (doufám) a po víkendu SHORT. Tedy pokud Turek dá.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Pablo
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 501
Age : 43
Localisation : město perníku
Registration date : 08. 10. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 25, 2007 10:48 pm

Ahoj Radku,

souhlasím s Tebou, že ropa je "poněkud" překoupená a měla by být pomalu zralá na short - pro tyto ceny není absolutně žádné opodstatnění ... Mám však obavu z toho, že současná nálada na ropě je prostě stále příliš "bullish" a že to spekulanti mohou klidně vyhnat na 100 dolarů za barel ... Reálný fundament pro tyto ceny není, je to celé spíše o psychologii, která je vytrvale přiživována stále novými a novými "pozitivními" zprávami - reportované snížení US zásob (nikoho nezajímá, že jsou stále 5 % nad pětiletý průměr pro toto období), napětí na turecko-iráckých hranicích (nikoho nezajímá, že předpokládaný lokální konflikt nijak vážně neohrozí dodávky ropy), dnes jsou to třeba přísnější sankce proti Íránu (celý rok je ve znamení sankcí, které Írán zvysoka ignoruje, tedy nic moc zásadního nového), slábnoucí dolar (opět žádná převratná novinka) ... Zatímco "špatné" zprávy jsou v této slepě býčí náladě prakticky ignorovány, tyto "dobré" ale z hlediska fundamentu ne až tak podstatné jsou naopak zveličovány a trh na ně reaguje stále novými a novými maximy ... Myslel jsem, že 90 bude absolutní top (před nedávnem jsem si to myslel o 85 a o něco dříve o 80 dolarech Smile ), ale pokud Turci zahájí vojenskou operaci proti Kurdům v severním Iráku a pokud v příštím týdnů Fed opět sníží sazby (celkem pravděpodobné) a dolar dále oslabí, může být vážně nakročeno k 95 a možná i k té stovce ... Co k současné situaci na ropě říká TA ? Jaký názor na ropu mají ostatní ? Hodně štěstí všem přeje Pablo.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
lynxsharpeye
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 737
Localisation : Ostrava
Registration date : 03. 09. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Fri Oct 26, 2007 1:09 am

pepab napsal:
Rumor is circulating that the Fed will do a 50bps discount rate cut, což by opět zpřístupnilo úvěry,spekulativní peníze již hledají opět zisk,tj. ta otočka v akciích a závěrečné posílení některých komodit.

Ale discount rate cut nezpristupni uvery, pouze umozni interbanking pujcovani (centralni banka komercnim bankam) za nizsi urok. To FED fund rate by zlevnila uvery komercnim (mimo-bankovnim subjektum).

_________________
O ROTA FORTUNAE ROTA MOBILIS
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Fri Oct 26, 2007 1:45 pm

Pablo napsal:
Ahoj Radku,

souhlasím s Tebou, že ropa je "poněkud" překoupená .


Ahoj Pablo.

Muže vystoupit ale i nemusí a proto je vhodne shortovat i když třeba jen na pár hodin. Stejně tak se vypláci i long i když je dle mého nebezpečnější.

Denní TA vyzuje překoupenost podrobněji o víkendu.


S těmi hranicemi jsme dva ale může tě utěšit že ropa jde stále výše takže ti potenciální zisky Shortu vůbec neunikly.

Důležité je však být u toho pádu.



EDIT: 28.10.2007



Na těchto cennových hladinách nastal nezvykle býčí signál "gapy". Což ovšem neznamená že bude býčí trend pokračovat.

Někdy se stává že k těmto signálů dochází k závěru trendu tzv. emotivní fáze trendu. Tj. ta část trendu kdy velcí prodávají.

To může naznačovat i COT

k 23.10.2007 vyznačoval obrat v nastoleném trendu posledních 2 měsíců.

http://www.softwarenorth.net/cot/current/charts/CL.png

tzn. COT neznačuje možnou změnu trendu

ovšem jsou to data z úterý od té doby se toho hodně změnilo.








Trend nastolený v posledních 3 dnech je neskutečně strmý a rozhodně nelogický na v těchto cennových hladinách.

Bude důležité sledovat obchodování v pondělí. Nemyslím si že zpráva o stavu zásob bude stejně negatívní jako ta poslední.

Ovšem na závěr musím říci že ani denní momentum ani cenové oscilátory nevydávají silné signály k Shortu. To se však může změnit během jednoho dne.

Postřeh u týdenního volume.


_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Mon Oct 29, 2007 4:43 pm

Tak nám mexiko pro jistotu zavřelo pětinu produkce z obavy před bouřkou. Z mexika teče do jůesej denně 1,4 milionu barelů a zastavená těžba v Mexiku je 600 tisíc barelů.
Jestli se ta bouřka nepřežene, nezbývá něž popřát upřímnou soustrast Americké ekonomice ....a držitelům shortů.

citace :
Crude Oil Climbs to Record Above $93 as Mexico Halts Production

By Mark Shenk

Oct. 29 (Bloomberg) -- Crude oil climbed above $93 a barrel in New York for the first time after Mexico shut a fifth of its production and the dollar fell to a record low.

State-owned Petroleos Mexicanos, or Pemex, halted about 600,000 barrels a day of output as a storm passed through the Gulf of Mexico, spokesman Carlos Ramirez said in Mexico City. The dollar dropped to $1.4426 per euro, the weakest since the introduction of the 13-nation common currency in 1999.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Mon Oct 29, 2007 8:36 pm

Zas tak žhavé to neni.

Cely den jde vidět silná resistence na 92.90 USD. Já zkouším short na Brent (na WTI jsou blbé páky) ale nevim jestli ve středu to preventívně kvůli Fedu neprodám.

EDIT:

Hm resistence padla no uvidime

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Tue Oct 30, 2007 7:36 pm

Time to take profits'
In a research note released Tuesday, Goldman Sachs analyst Jeffrey Currie wrote: "We are now more cautious on the near-term upside potential for oil prices as we believe that the recent strong rally will likely bring forward the short-term rebalancing of the market that we expected for the first quarter of next year."
Goldman recommended closing long position "from a profit-taking perspective than we are trying to call a peak".
Goldman also said it remains longer-term positive on oil and views price dips as opportunities to re-establish long positions. The brokerage expects crude oil prices to fall to $80 a barrel by April 2008.
"There is certainly some profit taking involved," said Williams of WTRG Economics. "Oil prices are not in line with the fundamentals and have been moving up disproportionately with real and perceived risks of supply interruption."
"Eventually, this market will move in line with the fundamental data," Williams added. "It has consistently ignored the very tepid demand for gasoline and petroleum in general in the U.S. market."


A short celebration?
Despite Tuesday's decline, most analysts remain bullish about the price of crude. And not all analysts are betting on rising inventories from Wednesday's report.
This is an "early profit taking," said Kevin Kerr, president of Kerrtrade.com and Editor of Dow Jones MarketWatch's Global Resources Trader. "The celebration may be short-lived as the energy inventories will likely show a draw or only a slight build."
"It's very likely we will see short covering by day's end, even the most hardened trader would be nervous to go home short crude oil ahead of Wednesdays numbers," Kerr added.
MF Global's Meir said "the markets still seem to be in the throes of a very aggressive push higher."
MF Global expected Wednesday's EIA report will show gasoline supplies to grow by 700,000 to 1.7 million barrels, and distillate inventories to rise by 1 million to 2 million barrels.
Also on Nymex Tuesday, November reformulated gasoline fell 2.32 cents, or 1%, at $2.3042 a gallon and November heating oil dropped 1.01 cents at $2.4545 a gallon.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Tue Oct 30, 2007 8:49 pm

Radek napsal:

"It's very likely we will see short covering by day's end, even the most hardened trader would be nervous to go home short crude oil ahead of Wednesdays numbers," Kerr added.

Svatá pravda. Taky velmi silně přemýšlím, že uzavřu svůj nepovedený short z minulého týdne a i ten dnešní, kterým jsem si aspoň trochu vylepšil bilanci Smile

EDIT:
Zatím jsem zavřel bližší short a vzdálenější KO (104) si ponechávám, ale vzhledem k vysoké volatilitě a zítřejšímu napětí se to pokusím ráno zavřít celé. Mimochodem, říjnový bar (15,5) je skoro 1,4x větší, než byl druhý nejdelší měsíc za posledních 7 let (11,6) a do konce měsíce ještě zbývá napínavý zítřek.

Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
lynxsharpeye
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 737
Localisation : Ostrava
Registration date : 03. 09. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 10:35 am

Pablo, co to mas za put na WTI?

:-)

_________________
O ROTA FORTUNAE ROTA MOBILIS
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 11:13 am

Ja už to dneska zavřel ztrácí se moment pro pokles na 60min.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
DendaZ
Investor
Investor


Poeet p?íspivku : 18
Registration date : 10. 09. 07

PříspěvekPředmět: PUT na BRENT...   Wed Oct 31, 2007 11:58 am

Ahoj :-), mám dvě PUTKy na BRENT - GS0Q02 - je zajímavé, že u tohoto wéčka nemá GS uvedeny parametry. A druhý warant je TB03VE od HSBC, takže nákup u BJ byl bez poplatku (do 31.10.), ale pozor, ten má KO na 95 USD. Počkám do výsledků ropy a pak se uvidí... Pokud budou zase menší, tak půjdou i s mírnou ztrátou pryč, protože i když si myslím, že by měl FED sazby nechat, tak psychologie potvrdí opak, a pak má ropa opět otevřenou cestu nahoru, nebo se pletu? Určitě je nás hodně co budeme dnes sedět u compu do večera Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 1:48 pm

Dotazy na znalce certifikátů a BrokerJetu.
Rozhodl jsem se vyměnit short KO certifikát na Light Sweet za Put warana.
Vyhlídnul jsem si warana se strikem 85 DE000SG0J632. Má příznivý strike, expiraci má až v kbětnu a implicitní volatilita 25procent mi přijde výhodná vyhledem k volatilitě, jakou nám předvádí ropa.
Na onvista.de se mi ukazuje, že tenhle papír je v nabídce Societe general, obchoduje se ve frankfurtu i na euwaxu. BrokerJet ho má jako neobchodovatelný.
Vybral jsem tedy jiný od Comerzbank a ten má na onvista.de uvedeno, že se dá koupit od emitenta. BrokerJet umožňuje ale jenom pokyn na Burzu.

Takže dotazy zní:
1) Proč brokerjet neumožňuje koupi přímo od emitenta, když KO certikáty běžně od tohohle emitenta jdou koupit?
2)Zatím jsem kupoval jen od emitenta, kde není problém s vyplněním příkazu. Je při nákupu přes burzu nějaká zrada, na kterou bych si měl dát pozor?
3) Jak hledáte waranty, aby jste neztráceli čas s analýzou papírů, které nakonec brokerjet neumožní nakoupit?
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Pablo
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 501
Age : 43
Localisation : město perníku
Registration date : 08. 10. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 2:39 pm

lynxsharpeye napsal:
Pablo, co to mas za put na WTI?

:-)

Ahoj Lynxi,

Put na WTI mám GS3MNV - mini short open end od Goldmanů - KO 128,30, Basis price 140,77 (typ KO se stop lossem), gear 1,8, non quanto, vzdálenost podkladu od KO přes 40 % ... vím, je to hodně při zdi, ale můj "rizikový profil" mi nedovolí příliš riskovat a u WTI není moc velký výběr certifikátů s "bezpečnou" KO bariérou - většina z nabídky na Euwaxu má KO pod 100 dolarů, pár lehce nad 100, což jsem vzhledem k chování ropy z posledních týdnů považoval za ne dost bezpečné ... Radek měl při výběru Turbo shortu na Brent mnohem širší nabídku, já jsem však ze zvyku zůstal u svého starého dobrého WTI Smile . Tak co myslíš - jak to dopadne dnes večer se sazbami ? Hodně štěstí nejen v obchodování Ti přeje Pablo.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
lynxsharpeye
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 737
Localisation : Ostrava
Registration date : 03. 09. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 4:19 pm

Ahoj Pablo :-)

Porad si myslim, ze snizi o 25 bodu. PCE deflator byl podle nejcerstvejsich zprav vyssi nez odhady, HDP rust prekvapil (i kdyz u obou bych si radeji pockal na revize a HDP v USD a HDP v objemu budou dve ruzne veci). Na druhe strane, to je minulost a FED se bude spise divat dopredu - jak s ohledem na HDP tak inflaci. A Bernanke nechce mit pochybnosti (a navic je pry pod vlivem Mishkina, ktery je jeste vice proinflacnim ekonomem nez Ben). No ale ted ctu, ze ADP predvida 106k novych pracovnich mist v soukorome sfere namisto 58k predpovidanych ekonomy, tak nevim. (Zvlaste cisla z employmentu bych nebral zrovna vazne, vzhledem k neschopnosti jejich statistickych uradu se dobrat spolehliveho vysledku na prvni pokus ;-)) Hmm, ja stejne mohu obchodovat certifikaty jenom do 17:00 Swiss time, navic mam spanelstinu v dobe, kdy FED bude oznamovat, tak se necham prekvapit, co nam vzkazou (ten komentar bude zrejme vice smerodatny, nez to samotne snizeni/nesnizeni sazeb)

Ty se mej taky moc hezky a pevne nervy dneska vecer. Pozdravuj ode mne VM.

PS: Pokud se sentiment pohne UP, tak mirim do ORCA (stale muj favorit), mozna Erste a O2

:-)

_________________
O ROTA FORTUNAE ROTA MOBILIS
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 5:42 pm

Hm že by těch 100 USD fakt padlo

Crude supplies fell by 3.9 million barrels to 312.7 million barrels in the week ending Oct. 26, the Energy Department said on Wednesday. After the data, crude oil for December delivery rallied $2.60, nearly 3%, at $92.98 a barrel on the New York Mercantile Exchange. Gasoline supplies rose by 1.3 million barrels to 195.1 million barrels in the latest week, while distillate stocks grew by 800,000 barrels to 135.3 million barrels, the Energy Department said. On Nymex, November reformulated gasoline surged 6.29 cents, nearly 3%, at $2.32 a gallon and November heating oil rallied 6.43 cents at $2.4889 a gallon.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Pablo
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 501
Age : 43
Localisation : město perníku
Registration date : 08. 10. 07

PříspěvekPředmět: WTI za 100 dolarů ?   Wed Oct 31, 2007 5:47 pm

Ahoj všem,

před pár minutami - EIA : zásoby ropy v minulém týdnu v USA klesly o 3,9 milionů barelů na 312,7 milionů, očekával se nárůst o 0,6 milionů ... zima se pomalu ale jistě blíží a s ní i topná sezóna, k tomu napětí na Středním východě, slabý dolar ... to vše je pro ropu "bullish" ... Myslím si proto, že pokud dnes večer Fed skutečně sníží sazby o předpokládaných 25 bodů, bude cesta ke 100 dolarům za barel WTI otevřená ... doplnil jsem proto své "spekulativní" portfolio o CB7VLF ... tak večer uvidíme. Pevné nervy všem přeje Pablo.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Pablo
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 501
Age : 43
Localisation : město perníku
Registration date : 08. 10. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 31, 2007 5:50 pm

Radek napsal:
Hm že by těch 100 USD fakt padlo


Ahoj Radku,
předběhl jsi mě o pár minut ... přestože je náš příspěvek prakticky identický, neopisoval jsem !!! Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   

Návrat nahoru Goto down
 
Brent Crude oil
Návrat nahoru 
Strana 5 z 13Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Vítejte :-) :: Komodity-
Přejdi na: