Vítejte :-)

LazyBear1@seznam.cz
 
PříjemPříjem  GalleryGallery  FAQFAQ  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  Přihlášení  

Share | 
 

 Brent Crude oil

Goto down 
Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
AutorZpráva
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Sep 27, 2007 10:58 pm

Myk napsal:
Radek napsal:

Ale tohle neplatí u spekulací Happy

Tohle platí obecně ne? Když spekulovat, tak nižší riziko je ve směru trendu.

To jistě ano v tom máš pravdu.


Teď tohle vyšlo na bloombergu:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20602013&sid=a9YgM4TZTkk0&refer=commodity_futures

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Joseff
Moderator
Moderator


Poeet p?íspivku : 367
Localisation : Jižní Morava
Registration date : 04. 07. 07

PříspěvekPředmět: ropa   Thu Sep 27, 2007 11:33 pm

Radek napsal:
Tohle jsem četl je to prakticky zpráva z reuters
Zprávy o počasí jsou tu už 3 týdny a tím pádem jsou promítnuty již v ceně na rozdíl od předchozích ale tyhle nemají opodstatnění. Jak jsem psal PEMEX (což je hlavní těžební společnost v mexiku oznámila že se jí bouře nedotkne). Proto také plyn prakticky nereaguje. Za tou ropou stojí něco jiného než počasí. Jistě jsou nižší zásoby ale pořad jsou dostatečně vysoko (viz. 5-leté). Zima ještě nenastala a dlouho ještě nenastane. Topná sezona by se měla projevovat na cennách jiných kontraktních měsíců.
NHC upozorňuje že další tropická bouře Karen se sformovala v Atlantiku. Pohybuje se severozápadním směrem k Bermudám což je odchylka od původní prognózy pohybu bouře k Malým Antilám NHC dále upozorňuje na stále
aktivní tropickou níži Thirteen v Mexickém zálivu která by měla v pátek zasáhnout východní pobřeží Mexika kde se asi rozpadne nicméně ohrožuje tamní ropnou infrastrukturu.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Sep 27, 2007 11:42 pm

Karen je ještě daleko:

A pokud míří směrem na bermudy je to spíše na pobřeží karolíny nebo ještě severněji.




A bouře už dávno dorazila na pobřeží zítra se přesune do vnitrozemí.


_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Joseff
Moderator
Moderator


Poeet p?íspivku : 367
Localisation : Jižní Morava
Registration date : 04. 07. 07

PříspěvekPředmět: ropa   Thu Sep 27, 2007 11:55 pm

Radek napsal:
Já mám jinou taktiku KO- bariera 92USD a výše a při každém růstu o 1,5USD ředím.
Ahoj: Smím se zeptat, jak to děláš?
Já mám předem vyčleněnou částku, kterou jsem ochoten dát do jednoho obchodu v rámci diverzifikace. Mám tedy dle situace 2-3 částky, které můžu investovat do jednoho obchodu. V případě, že to nejde mým směrem delší dobu (v tvém případě už bych po 3USD nic neměl), tak již není čím ředit a také už dál neředím. Padat(růst) to má vždycky kam i když to už vypadá, že už by to nemělo. Radši si najdu něco jiného a rozložím riziko. Připadalo by mi to, jako když to hážeš do výherního automatu s tím, že už to musí jednou vyjít !!!
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Joseff
Moderator
Moderator


Poeet p?íspivku : 367
Localisation : Jižní Morava
Registration date : 04. 07. 07

PříspěvekPředmět: ropa   Fri Sep 28, 2007 12:06 am

Radek napsal:
Karen je ještě daleko:
A pokud míří směrem na bermudy je to spíše na pobřeží karolíny nebo ještě severněji.
A bouře už dávno dorazila na pobřeží zítra se přesune do vnitrozemí.
Pěkné obrázky, nejsem však rosnička, abych se v tom vyznal, nakolik je aktivní tropickou níži Thirteen v Mexickém zálivu ohrožována tamní ropná infrastruktura ( aktivní tropickou níži Thirteen v Mexickém zálivu která by měla v pátek zasáhnout východní pobřeží Mexika kde se asi rozpadne nicméně ohrožuje tamní ropnou infrastrukturu).
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Fri Sep 28, 2007 12:50 am

Automat to není vždy můžu část vybrat zpět.

1. jsou to malé páky 1-3x které se samozřejmě postupně zvyšují když přelezou 6x tak měnim za jiný certifikát (neplatí to u měn a indexu tam mam trochu jiné počty) prakticky se mi tato situace nestává protože když to přeleze tuto hranici není něco v pořádku v mojí rozvaze proč jsem učinil obchod tzn. klidně prodám i se ztrátou a už to obchodu nejdu dokud znovu nepřijdou signály.

A teď prakticky jak jsem tu někdy zmiňoval tak mám rozděleny dva systémy obchodů. Říkejme tomu malé a velké (prakticky velký je objemově 10x až 20x větší).

V případě ropy prakticky:

Nákup put za 82USD a pak další by byl 83,5USD atd. (nejsou to přesne částky).

Okamžik kdy vstoupit do pozice je dle MACD a cenového oscilátoru (třeba stochastic) pro malé obchodování stačí denní průběhy (i intradenní např. 60-90min.)

Pro velké obchodování se řídím jedině týdenními průběhy.


V podstatě obchodování pomocí certifikátů nahrazuji obchodování pomoci marginu na burze s tím že nemusím platit úroky za půjčení peněz. A páku si můžu volit. Nehledě na to že přes emitenta je příkaz za necelých 10Euro což je proti naší burze ale i EUWAxu podstatně levnější.

PS:

k ropě zde jsou ceny za jaké se ropa ve skutečnosti dneska prodává mezi těžařem a rafinerii samozřejmě je to cena nasmlouvaná daleko dopředu:

http://www.pemex.com/files/dcpe/petro/epreciopromedio_ing.pdf

Dnešní cena se pohybuje těsně nad 60USD ovšem na burze je o 33% výše. To je nepředstavitelný nárust cen ropných produktů v USA kdyby se ropa nad 80USD držela např. 1 rok. S té inflace by FED radost jistě neměl.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Fri Sep 28, 2007 1:08 am

Tropical Storm Lorenzo heads for Mexico



September 28, 2007 - 6:29AM


Tropical Storm Lorenzo formed in the Gulf of Mexico on Thursday and headed for the Mexican coast but was unlikely to affect oil production in the area.

Lorenzo will probably hit the coastline in the state of Veracruz on Friday. It had wind speeds of 60km/h and showed no sign of reaching hurricane strength.

"No significant change in strength is forecast during the next 24 hours," the US National Hurricane Centre said.

Oil ports in the Mexican part of the Gulf were all open to shipping, although some reported sea swells of up to one metre.

Mexico's state oil firm Pemex has seen no impact on its oil installations from the storm and is not planning emergency measures, a company official said.


Another tropical storm, Karen, weakened as it churned through the Atlantic 1,485km east of the Windward Islands. It is expected to lose more strength as it moves north-west, missing the Caribbean.

The 2007 Atlantic storm season has generated three hurricanes so far, including Hurricane Humberto, which startled coastal residents of Texas and Louisiana in mid-September by unexpectedly strengthening into a hurricane before landfall, and two ferocious maximum-strength Category Five hurricanes.

One of these, Dean, swiped Jamaica and then ploughed into Mexico's Yucatan Peninsula. The other, Felix, tore into Central America.

© 2007 Reuters, Click for Restrictions



PS:

Tak a jdu spat ponocovat u fora se mi nechce Happy

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
jopo66
Investor
Investor


Poeet p?íspivku : 288
Localisation : Piešťany
Registration date : 24. 08. 07

PříspěvekPředmět: Link   Fri Sep 28, 2007 1:17 am

Rope sa nevenujem, ale odoberam jeden newsletter, a zaujal ma tento nazor:

http://www.cumber.com/commentary.aspx?file=092507.asp&n=l_mc

Co vy na to?
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://www.jopo.sk
Joseff
Moderator
Moderator


Poeet p?íspivku : 367
Localisation : Jižní Morava
Registration date : 04. 07. 07

PříspěvekPředmět: ropa   Sat Sep 29, 2007 11:23 am

Ahoj Radku:
Radek napsal:
jsou to malé páky 1-3x které se samozřejmě postupně zvyšují když přelezou 6x tak měnim za jiný certifikát.
Co myslíš tím měním, ty co dokupuješ, nebo vše prodáš a koupíš s menší pákou?
Radek napsal:
A teď prakticky jak jsem tu někdy zmiňoval tak mám rozděleny dva systémy obchodů. Říkejme tomu malé a velké (prakticky velký je objemově 10x až 20x větší).
V případě ropy prakticky: Nákup put za 82USD a pak další by byl 83,5USD atd. (nejsou to přesne částky).
Máš tedy také zhruba předem stanovenou částku, kolikrát jsi tedy v případě potřeby ochoten přikupovat? Jak tu 1/10 máš procentuálně rozdělenou? Co kdyby se ropa z nějakého důvodu dostala někam na 86-87? Budeš tedy ještě třikrát přikupovat, já už bych neměl za co? Těžko odhadnout co s ní udělá USD nebo nějaký jiný fundament. Technicky by však již měla jít dle mé TA dolů. Sám však jistě víš, že na oscilátory to někdy zafunguje se zpožděním.
Radek napsal:
Okamžik kdy vstoupit do pozice je dle MACD a cenového oscilátoru (třeba stochastic) pro malé obchodování stačí denní průběhy (i intradenní např. 60-90min.)
Také to tak vídím, já však přikupuji zase podle signálů TA nebo změny fundamentu. Ne na základě automatického přikupování dle ceny. Proto mne to u tebe překvapilo a tak se o to zajímám více. Přece jenom jsi na trhu déle a tak počítám s tím, že to máš ověřené. Teoreticky by mělo velké procento obchodů mít úspěch. Kde to však končí, kdy to vše vyprodat se ztrátou- tím jsem myslel ten automat.
Radek napsal:
A teď prakticky jak jsem tu někdy zmiňoval tak mám rozděleny dva systémy obchodů. Říkejme tomu malé a velké (prakticky velký je objemově 10x až 20x větší).
Bylo by možno zhruba nastínit momentální složení velkého portfolia?

Omlouvám se za dotěrné otázky a předem děkuji za případné odpovědi.

Navrhuji, že to po přečtení smažu, aby nám to tady nezaplevilo ropné vlákno?
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sat Sep 29, 2007 1:20 pm

Ahoj Josefe


citace :
Co myslíš tím měním, ty co dokupuješ, nebo vše prodáš a koupíš s menší pákou?

Ano prodat dle oscilatoru a koupit menší paku také dle oscilatoru není to ve stejný okamžik. To přikupování taky není pořad stejný certifikat / warrant. Zase aby to byla rozumná knock-out bariera / páka.





citace :
Máš tedy také zhruba předem stanovenou částku, kolikrát jsi tedy v případě potřeby ochoten přikupovat? Jak tu 1/10 máš procentuálně rozdělenou? Co kdyby se ropa z nějakého důvodu dostala někam na 86-87? Budeš tedy ještě třikrát přikupovat, já už bych neměl za co? Těžko odhadnout co s ní udělá USD nebo nějaký jiný fundament. Technicky by však již měla jít dle mé TA dolů. Sám však jistě víš, že na oscilátory to někdy zafunguje se zpožděním.


1. při každém dokupu si ověřím zda TA/ fundamenty stále hovoří pro dokoupení. Tzn. kdyby nedejbože USA zautočilo na Iran tak každopádně automaticky nedokupuji to bych byl sebevrah. Tzn. vše prodávám.

2. Pokud se ropa dostane výše není v tom problém většinou tam nejde najednou ale jak to lze posledních 14-dní sledovat je to zig/zag proces a na té pile sa dá vhodně přikupovat s minimální ztrátou či s malým ziskem. Pokud to ještě kombinuješ s long pozici tak je zisk o to větší ale pozor člověk u realtime musi sedět pořád !

A od toho oscilátory jsou aby tu cennovou pilu sledovaly.

S penezi je problém např. Elder říká že max. částka pro obchod je 2% kapitálu. Ale když má někdo 10 000Eur tak těžko bude obchodovat s 200Eury. to by to rovnou mohl odevzdat obchodníkovi.








citace :
Také to tak vídím, já však přikupuji zase podle signálů TA nebo změny fundamentu. Ne na základě automatického přikupování dle ceny. Proto mne to u tebe překvapilo a tak se o to zajímám více. Přece jenom jsi na trhu déle a tak počítám s tím, že to máš ověřené. Teoreticky by mělo velké procento obchodů mít úspěch. Kde to však končí, kdy to vše vyprodat se ztrátou- tím jsem myslel ten automat.


Ano také obchoduji dle TA těmi 2% (1,5USD) jsem to myslel obrazně.

PS: ale i metoda ředěni funguje jen je tu problém musí být čím ředit, dobré třeba u akcii.



citace :
Bylo by možno zhruba nastínit momentální složení velkého portfolia?


Promiň tohle si nechám pro sebe ale jediné co ti prozradím je že zhruba 60% mám v akciich (či certifikátech na akcie a indexy které nejdou obchodovat přímo) tyhle investice mám dlouhodobé. Tzn. v drtivé většině 6-měsíční test. A se zbylými 40% mám na komodity/měny. Neznamená to však že všechny prostředky jsou investovány spíše naopak.

Minimální částku pro obchodování je dle mého 3000-5000Euro. Ale samozřejmě Kapitál musí být alespoň 20x větší. No myslím že dneska již není 1,5mil kč zas tak mnoho a pokud v mládí člověk žije trochu skromněji a má dobrou práci vydělá ta tak za 10let v ČR. Takže ve 30-32 letech může začít. Problém je v tom že se hodně lidí mezitím zadluží a to je pravý opak toho co nám říká historie.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern


Naposledy upravil dne Tue Oct 02, 2007 4:12 pm, celkově upraveno 5 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sat Sep 29, 2007 1:26 pm

Tohle je prý TA analýza Goldmanu dle které předpověděli oněch 85-90USD.

US Leichtöl (Light Sweet Crude Oil Future) - Kürzel: CL

Börse: NYMEX in USD / Kursstand: 81,78 $

Kursverlauf vom 29.01.2007 bis 27.09.2007 (log. Kerzenchartdarstellung / 1 Kerze = 1 Tag)

Rückblick: Der Future auf US LEICHTÖL befindet sich in einer langfristigen Aufwärtsbewegung. Im September 2007 gelang der Ausbruch über das Mehrjahreshoch aus dem Juli 2006 bei 78,40 $, womit ein mittelfristiges Kaufsignal generiert wurde. Ende vergangener Woche erreichte der Future das erste Zwischenziel der Oberkante des mittelfristigen Aufwärtstrendkanals bei 84,20 $ fast, wo er nach unten hin abprallte. Anschließend vollzog er den prognostizierten Rücksetzer an das mittelfristige Ausbruchslevel bei 78,40 $, wo er wieder nach oben hin abprallte. Das Chartbild ist auf sämtlichen Zeitebenen bullisch zu werten.

Charttechnischer Ausblick: US LEICHTÖL sollte nun wieder bis zum Jahreshoch bei 83,90 und darüber zur Oberkante des mittelfristigen Aufwärtstrendkanals bei ca. 85,00 - 86,00 $ ansteigen. Anschließend wäre ein weiterer Rücksetzer (Pullback) bis 77,30 - 78,40 $ möglich. Ein Ausbruch über diese Oberkante würde eine Aufwärtstrendbeschleunigung einleiten und direkte Kursgewinne bis ca. 95,00 $ ermöglichen. Alternativ setzt der Future jetzt direkt nochmals bis 77,30 - 78,40 $ und ggf. sogar 75,65 $ zurück. Erst unter 75,00 $ wird das bullische Ausbruchsszenario vorübergehend neutralisiert.





*** Charts der letzten drei Ölpreis US Analysen ***









Sie interessieren sich für den Megatrend der Rohstoffe?

Sie möchten wissen, wie man von dem Rohstoff-Boom profitieren kann?

Sie möchten fundiertes Fundamentalresearch zum Rohstoff-Sektor?

Für das Timing sind Sie zusätzlich auch an Chartanalysen mit Kauf-, Verkaufs- und Kurszielprognosen interessiert?

Dann setzen Sie auf den Marktführer.

Der Rohstoff Report ist der reichweitenstärkste Börsenbrief in Deutschland mit Schwerpunkt Rohstoffe, Edelmetalle, erneuerbare Energien.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sat Sep 29, 2007 9:36 pm

Nechce se mi dělat TA. Tak jsem našel nějakou která mi mluví z duše.

http://www.safehaven.com/pdf/gnazzo_20070927.pdf

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sat Sep 29, 2007 11:03 pm

Mě jenom zaujalo, jak se GS strefili na tom prvním grafu s high před korekcí - 83,90, ve skutečnosti včera 83,75.

Že by těch 83,90 dali do grafu proto, aby neodradili od nákupu svého cerftifikátu s KO 84?

Má GS takovou sílu, že by dokázal na ceně 83,75 vyhnat cenu na knock out 84 (kdyby se mu to vyplatilo)?
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Joseff
Moderator
Moderator


Poeet p?íspivku : 367
Localisation : Jižní Morava
Registration date : 04. 07. 07

PříspěvekPředmět: Ropa   Sat Sep 29, 2007 11:11 pm

Ahoj Radku:
Radek napsal:
Promiň tohle si nechám pro sebe
Díky, to hlavní na co jsem se ptal jsi mi řekl. Jsem na tom podobně.
V ostatním též souhlasím, už jsem si myslel, že se v tobě pletu(nebo v sobě?).
Asi nyní budu díky tobě velice zaneprázdněn, snad to budu nějak všechno stíhat???
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sun Sep 30, 2007 12:12 am

Myk napsal:
Mě jenom zaujalo, jak se GS strefili na tom prvním grafu s high před korekcí - 83,90, ve skutečnosti včera 83,75.

Že by těch 83,90 dali do grafu proto, aby neodradili od nákupu svého cerftifikátu s KO 84?

Má GS takovou sílu, že by dokázal na ceně 83,75 vyhnat cenu na knock out 84 (kdyby se mu to vyplatilo)?

Asi to nějak tak bude manipulace trhu se přesouvá z akcii do všech forem obchodování.

Krásně to bylo vidět na tom co dělala cena ropy v pátek. Přišel okamžitý výběr zisku v takovém rozsahu že kurz spadl na 82 USD pak to drobní chudáci opět dotlačili po 2hodinach na teměř předchozí high aby se opět dočkali velkého kopance z kterého se do konce obchodování již nevyhrabali.

Ty poklesy byly značně strmé a velmi podobné panice co se stává při zveřejnění stavu zásob.

PS:

no myslím že objem peněz v KO certifikátech je např. proti Forexu natolik malý že to bance může být jedno jde spíše o to že banka jako GS může pomocí zpráv manipulovat trh. Stejně tak to dělá jistě i OPEC nebo teroristi. Jsem si skoro jist že jak Saudi tak Usama si před vystoupení v televizi příslušně zajistí pozice.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 03, 2007 10:30 pm

Oct. 3 (Bloomberg) napsal:
-- Crude oil rose after an Energy Department report showed that U.S. fuel inventories unexpectedly dropped last week.

Gasoline supplies slipped 41,000 barrels, the report showed. A 550,000 barrel gain was expected, according to a Bloomberg news survey. Stockpiles of distillate fuel, a category that includes heating oil and diesel, fell 1.17 million barrels, the first decline in 11 weeks, the report showed.

Crude-oil supplies rose 1.14 million barrels to 321.8 million last week, the report showed. The increase left stockpiles 9.3 percent above the five-year average. A 550,000 barrel decline was expected

Pro neangličtináře:
Zásoby ropy +1,14 milonu, 9,3 procenta na 5ti letým průměrem
Zásoby benzínu -41000, čekalo se +550000. 6,2 procenta pod 5ti letým průměrem.

Spotřeba benzínu poklesla o 2,3%, ale celková spotřeba paliv vzrostla o 2,9%.

Jestli tomu dobře rozumím, rafinérie teď budou muset zvýšit výrobu = poroste spotřeba. OPEC sice zvýší produkci, ale až od 1.listopadu, takže aktuálního kontraktu se to zatím nedotkne.

To vypadá, že obrat se zatím nekoná. V pondělí jsem pro jistotu zavřel svůj úspěšný short, ale ani ne tak, že bych něco tušil, ale spíš mi ještě bylo špatně z knockoutu na 84, který mě minul jen 0,10. Tohle mě moc nepřesvědčilo, že bych naskakoval znovu.

P.S. Tak se mi povedlo předběhnout generála Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 04, 2007 8:04 am

Ahoj

citace :
Zásoby ropy +1,14 milonu, 9,3 procenta na 5ti letým průměrem
Zásoby benzínu -41000, čekalo se +550000. 6,2 procenta pod 5ti letým průměrem.

Zpráva spíše neutrální. Pokles zásob pohoných hmot a topiva se dá vysvětlit poklesem výroby v rafineriich (čekají na lepší marže).

citace :
Jestli tomu dobře rozumím, rafinérie teď budou muset zvýšit výrobu = poroste spotřeba. OPEC sice zvýší produkci, ale až od 1.listopadu, takže aktuálního kontraktu se to zatím nedotkne.

No OPEC (saudi) už potají těžby zvýšili před 1.listopadem. Hold chamtivost přece si nedají ujít takové ceny. Přiznali že zvýšili o 100 000 barelu/den ale spíše to bude více.

citace :
To vypadá, že obrat se zatím nekoná.

Záleží jak definuješ obrat: Každopádně to nebude v pátek na 70USD Happy

faktory:

- v cenách je stále promítnuta přirážka za počasí. Avšak Hurikanová sezona se blíží ke konci a počet hurikánu je spíše podprůměrný.

- očekává se mírná zima

- OPEC zvýší dodávky

- Zřejmě již probíhá korekce Dollaru

+ nárůst spotřeby v Číně a Indii.

Každopádně u upgradované průměrné ceny WTI hovoří o ceně pro rok 2008 tuším okolo 71USD (nejsem si jist). Tím pádem je 80 USD daleko od průměru.

PS:

Momentově to opravdu nevypadá na nová high.
Týdenní moment také ukazuje sestupný trend.

Tzn. daleko větší pravděpodobnost je směr dolů než nahoru. Avšak nevylučuji ještě lepší ceny na nákup short. V tomto se doporučuji řídit však 60-90min oscilaci než denní. Obchodování je totiž hodně volatilitní

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 04, 2007 8:41 am

Shlednutím grafu zásob vs. ceny,tak se nejeví nějaká silná korelace mezi úrovní zásob a cenou ropy.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 04, 2007 11:32 am

pepab napsal:
Shlednutím grafu zásob vs. ceny,tak se nejeví nějaká silná korelace mezi úrovní zásob a cenou ropy.

K tomu jsem našel dva protichůdné názory. Stačí si vybrat Smile

Cena ropy koreluje se zásobami
http://tonto.eia.doe.gov/FTPROOT/presentations/factors_gasoline_prices/sld003.htm
http://tonto.eia.doe.gov/FTPROOT/presentations/factors_gasoline_prices/sld004.htm

Cena ropy přestává reagovat na zveřejňování reportu:
http://seekingalpha.com/article/37475-crude-inventories-report-the-more-people-watch-it-the-less-useful-it-becomes
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Tue Oct 09, 2007 7:32 pm

Toto léto se mnoho změnilo.Global oil požadavky rostly, a když zásoby zaostávaly, ceny pro okamžité dodání rostly.Kupující začli platit více za okamžité dodání než za budoucí,situace známá jako backwardation trh,contango market skončil. Oproti v posledních letech převažujícímu kontangu na začátku křivky (pozitivní sklon futures křivky) se v průběhu července překlopila celá křivka do backwardation (negativní sklon).Kontango na začátku křivky se objevilo ke konci roku 2004,
tedy zhruba v době kdy začal prudký růst trendu ropy, předtím převažoval podobný tvar křivky jako nyní. Big money akcelerovaly tyto změny,finanční firmy a hedge funds vstupovaly dříve do tohoto výnosného obchodu sell oil na vyšších cenách v budoucnosti,ale nyní nemajíce oil uskladněnou v zásobnících musí fulfill contracts(jít long). Se spot cenou předbíhající futures ceny, musely rychle likvidovat svoje kontrakty a omezit velké ztráty.
Je tedy nedostatek ropy nebo není?Toto je velká otázka.Pro spekulativní peníze ji bylo zatím málo.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Wed Oct 10, 2007 5:21 pm

Kdybych dal fix dítěti tak tenhle zig-zag taky stvoří Happy

Nevím jestli je to odvaha nebo šílenost tvořit Elioty 10 let dopředu.






http://www.financialsense.com/Market/wrapup.htm

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 11, 2007 9:22 pm

Ropa si přímo říka o výběr zisku.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Myk
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 352
Localisation : Bodenbach
Registration date : 26. 08. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Thu Oct 11, 2007 11:24 pm

Radek napsal:
Ropa si přímo říka o výběr zisku.

To jsem si už včera říkal taky a řekl jsem si o pěknou ztrátu. Smile Naštěstí jenom ve fiktivní soutěži, ale znamená to, že už nevyhraju Coopera Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
pepab
Investor
Investor
avatar

Poeet p?íspivku : 90
Localisation : Vysočina
Registration date : 02. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sun Oct 14, 2007 11:18 am

Crude oil vyšplhal na nová all-time highs znovu



Užitečný dlouhodobý náhled na ropu z pohledu TA.Stále můžeme konstatovat více bulish.

Bloomberg's průzkum mezi oil analytiky a traders,provedený každý čtvrtek,tázaných na odhad zda crude oil futures pravděpodobně poroste,spadne nebo zůstane neutrální v dalším týdnu. Výsledek byl:

RISE NEUTRAL FALL
8 6 21

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20602099&sid=aeSDQniuihgQ&refer=energy

Většinou se pletou v odhadu situace v té nejkratší budoucnosti,tak uvidíme.Když se podíváme na sezonnost vývoje cen ropy,nemusíme být vůbec nějakým moudrým analytikem,když věřím tomu,že se historie opakuje.

Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Radek
Moderator
Moderator
avatar

Poeet p?íspivku : 1052
Localisation : Moravia / Silesia
Registration date : 01. 07. 07

PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   Sun Oct 14, 2007 12:25 pm

Tento týden to bude stagnovat nebo spíše klesat. Ty zisky by bylo škoda nevybrat.

I TA tomu napovídá ale ta to říká již od Čtvrtku a mezitím to ještě dost popojelo UP.



Ceny topných olejů jsou o 25% vyšší než minulý rok tzn. bude nižší poptávka a příklon k zemnímu plynu který je mnohem levnější.

Twenty-one of 35 analysts surveyed, or 60 percent, said oil prices will fall through Oct. 19. Eight, or 23 percent, said prices will rise and six said there will be little change. Last week, a record 75 percent of respondents said oil would fall.

OPEC's daily shipments of crude oil will rise 2.8 percent in the four weeks to Oct. 27 from the previous month, consulting company Oil Movements said. The group will load 24.49 million barrels a day, up from 23.82 million.

USA součastné ceny začínají znepokojovat již tlačí na OPEC aby zvýšili již tak zvýšené dodávky tzn. nejpozději v prosinci bude další oficiální zvýšení ze strany OPEC.

_________________
Na světě mám jen jednoho skutečného nepřítele - a to jsem já sám
Christian Morgenstern
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Brent Crude oil   

Návrat nahoru Goto down
 
Brent Crude oil
Návrat nahoru 
Strana 3 z 13Jdi na stránku : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Vítejte :-) :: Komodity-
Přejdi na: